خبرهای ورزشی ایرن و جهان

WELCOM TO MY BLOG
۳۱ارديبهشت

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: «استقلال باشگاه خودمان است اما متاسفانه عده‌ای صاحب آن شده‌اند.»

سیدهادی طباطبایی بعد از حضور در باشگاه استقلال گفت: «باشگاه برای خودمان است و به این خاطر امروز اینجا آمده‌ام هرچند اکنون عده‌ای صاحب آن شده‌اند.»

 وی در مورد اینکه آیا با بهرام افشارزاده دیدار داشت عنوان کرد: «چند دقیقه‌ای او را دیدم.»

 طباطبایی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است سال آینده کنار تیم حضور داشته باشد خاطرنشان کرد: «کنار تیم نیستم اما نسبت به آینده استقلال ناراحتم بعید می‌دانم که افشارزاده بتواند در این باشگاه موفق شود.»

 پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که افشارزاده سال‌ها سابقه مدیریتی دارد و چطور فکر می‌کند نتواند در این باشگاه موفق شود خاطرنشان کرد: «مدیریت ستادی با مدیریت اجرایی فرق می‌کند. افشارزاده فکر می‌کند در استقلال هم دبیر المپیک است اما باشگاه استقلال سابقه و تاریخ خاص خود را دارد.»

 وی در مورد اینکه آیا فکر می‌کند افشارزاده قبل از پایان فصل مجبور به کناره‌گیری شود عنوان کرد: «نگران آینده هستم و امیدوارم اتفاقی نیفتد که باعث حرص خوردن هواداران شود.»

 دروازه‌بان سابق تیم‌ ملی در مورد وضعیت تیم‌ ملی عنوان کرد: «تیم‌ ملی با این بضاعت وارد جام جهانی می‌شود و امیدوارم بتواند بهترین نتیجه را بگیرد و فوتبالی آبرومند ارائه کند. اگر قرار است آینده‌ای برای تیم‌ ملی متصور شویم باید بعد از جام جهانی کارمان را آغاز کنیم. با پتانسیلی که داریم نباید در رفتنمان به جام جهانی وقفه بیفتد.»

 وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود حسین فرکی گزینه جانشینی کارلوس کی‌روش است اظهار داشت: «فرکی مربی فوق‌العاده با دانش و خوبی است. او می‌تواند گزینه مناسبی باشد. باید قدر داشته‌هایمان را بدانیم. فرکی سال‌ها فرصت فعالیت را پیدا نکرد اما وقتی به او فرصت داده شد توانست از لحاظ فنی و فرهنگی فوق‌العاده عمل کند.»

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۳۱
Ali Seyfi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی