خبرهای ورزشی ایرن و جهان

WELCOM TO MY BLOG
۱۰خرداد

 آتلتیکو مادرید قصد دارد تا روبرتو سولدادو را به عنوان یکی از جایگزینان دیگو کاستا که به چلسی خواهد رفت، از تاتنهام بخرد.

به گزارش خبرگزاری ایندیپندنت، روبرتو سولدادو که در تابستان با مبلغ 26 میلیون پوند از والنسیا به تاتنهام پیوست، نتوانست در اولین فصل حضور خود در وایت هارت لین موفق باشد و تنها 6 گل در لیگ برتر برای تیمش به ثمر رساند.

حالا به نظر می رسد که بعد از سپری کردن یک فصل ناموفق، مهاجم اسپانیایی قصد دارد تا فوتبال خود را در کشورش ادامه بدهد و گویا مقصد بعدی وی تیم قهرمان این فصل لالیگا خواهد بود.

بعد از تقریباً مسجل شدن انتقال 32 میلیون پوندی دیگو کاستا به چلسی، آتلتیکو در صدد پیدا کردن جایگزین مناسب برای این بازیکن است، روخی بلانکوس ها سال گذشته نیز می خواستند تا سولدادو را به ویسنته کالدرون بیاورند، اما بعد از پیشنهاد بالای تاتنهام به والنسیا آنها تصمیم گرفتند به سراغ مهاجم بارسلونا یعنی داوید ویا بروند.

بعد از سپری شدن فصل، قیمت کنونی سولدادو بسیار کمتر از چیزی است که تاتنهام به والنسیا پرداخت کرده است و به نظر می رسد که آتلتیکو مادرید می تواند با پرداخت تنها 13 میلیون پوند این مهاجم اسپانیایی را به مادرید بیاورد.

پوچتینو سرمربی جدید تاتنهام قصد دارد تا با فروش سولدادو پول لازم برای در اختیار گرفت لویک رمی و جی رودریگوئز را فراهم کند.

لویک رمی مهاجم تیم رنجرز که این فصل به صورت قرضی در نیوکاسل بازی میکرد، برای تاتنهام با 8 میلیون پوند قابل خریدن خواهد بود، از طرف دیگر سرمربی آرژانتینی هاتسپر بازیکن سابق خود در ساوتهمپتون یعنی جی رودریگوئز را نیز در فهرست خرید تیمش قرار داده است و می خواهد این مهاجم در حال حاضر مصدوم را به وایت هارت لین بیاورد.

آتلتیکو مادرید، نایب قهرمان این فصل لیگ قهرمانان اروپا برای پر کردن خلا دیگو کاستا که به چلسی خواهد رفت، به غیر از سولدادو به گزینه های دیگری مانند روملو لوکاکو و فرناندو تورس از چلسی، آلوارو نگردو از منچستر سیتی، جکسون مارتینز از پورتو و کارلوس باکا از سویا نیز چشم دارد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۰
Ali Seyfi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی