خبرهای ورزشی ایرن و جهان

WELCOM TO MY BLOG
۱۰خرداد

در بین ستاره های جام جهانی فوتبال رونالدو رتبه سی و سوم را به خودش اختصاص داده است و مسی در رده پنجاه و یکم ایستاده است.

روزنامه گاردین فهرستی از 100 بازیکن برتر جام جهانی را اعلام کرده است که در این فهرست رونالدو در رده سی و سوم قراردارد و مسی پنجاهم است.

 

در این فهرست "پله"ستاره فوتبال برزیل رتبه نخست را به خودش اختصاص داده است و پشت سر او مارادونا قرار دارد.رتبه سوم در اختیار فرانتس بکن باوئر قرار دارد و رونالدو نازاریایی برزیلی و زیدان در رده های چهارم و پنجم این فهرست قرار گرفته اند.

 

یوهان کرایوف (ستاره سابق فوتبال هلند)، لوتار ماتیوس، گرد مولر، گاریشنا، پلاتینی، پوشکاش، ژاوی هرناندز، روماریو، پویول، اینیستا، کاناوارو، روبرتو کارلوس ، فیگو و اشنایدر از ستاره های دیگری هستند که در این لیست دیده می شوند.

 

اما آنچه که در این فهرست قابل توجه است این است که رونالدو و مسی دو ستاره حال حاضر فوتبال جهان رده های سی و سوم و پنجاه و یکم را به خودشان اختصاص داده اند.

 

رونالدو به این دلیل بالاتر از مسی قرار دارد که در 10 بازی خودش در جام جهانی یک گل بیشتر از ستاره آرژانتینی زده است.

 

گاردین از چهره های سرشناس فوتبال و خبرنگاران خواسته بود تا بازیکنان خودشان را برای قرار گرفتن در این فهرست انتخاب کنند که این لیست امروز تکمیل و روی خروجی این سایت قرار گرفت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۰
Ali Seyfi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی